Bandagist Jan Nielsen A/S er placeret centralt i København, men med rækkevidde og samarbejdspartnere over hele landet. Vores mission er at hjælpe og behandle mennesker med et fysisk handicap til at få en bedre mobilitet og livskvalitet i forhold til deres muligheder/handicap, så de bliver så selvhjulpne som muligt, i samarbejde med de partnere der understøtter dem både socialt og offentligt. Vi vil lave simple, intelligente løsninger med patienten i centrum, samt være en værdsat sparringspart.
Mollii®
Med den innovative Mollii® dæmpes spasticitet og tonus hos børn og voksne ved hjælp af samtidig og præcis stimulering af 58 muskelgrupper. Effekten er overbevisende og opretholdes ved blot få timers ugentlig brug af Mollii®.
Bandagist Jan Nielsen A/S' valgte links
Billedgalleri
Bandagist Jan Nielsen A/S, Virksomhedsinformation
Officielle oplysninger
Juridisk navn
BANDAGIST JAN NIELSEN A/S
Selskabsform
Aktieselskab
Startdato:
22-06-1990
CVR-nr:
14238506
Selskabskapital
1000000
Omsætning
-
NACE-branche
325000 Fremstilling af medicinske og dentale instrumenter samt udstyr hertil
I think it is very worthwhile sharing my experience of working at BJN on here. Hopefully it will help you decide on where is best for you to go for your consultation. I feel very lucky that I was able to spend 4 months at BJN for my placement semester (short Praktikant-period) as part of my University degree. Although I was only there for a short time, from the start I got so much attention by the entire team who fed me with all their clinical skills and knowledge. I can only speak for the Orthotic side, i.e. insoles, foot wear, ankle and knee braces, spinal corsets etc.: Most of what I have seen, I have rarely seen at other places and its successful use by the customer made me leave this innovative place quite overwhelmed. I am not sure where else Bandagists take so much of their time to allow testing of different braces to make sure the customer ends up receiving the care he/she needs and desires. Instead of deciding for you, different options are being explained to you and testing made possible if wished. Follow up appointments and making changes as needed are available to make sure everything is working the way it should. I am not trying to advertise and make you choose BJN over other Bandagists, as I am now back in the UK. I have not been to other places in Copenhagen or Denmark in general, so I cannot compare. However, BJN offered me a great learning experience and showed me what is possible in the world of medical and supportive aids. As the team did for me, I know for sure they will make you reach your full potential, too.
Børge Bondeven Frederiksen
moreThanAYearAgo
Meget god service vedrørende min Bioness Dropfod stimulator og venlige og smilende piger i butikken og altid god hjælp hvis der var nogle problemer med Bionessen Kan kun anbefale ham
Anne-Marie Lennings Bagger
moreThanAYearAgo
Min søn, der spiller elitefodbold brækkede sin næse i kamp. Da det var vigtigt for min søn og holdet, at han kunne forstætte med at spille med sin brækkede næset, skulle vi finde en sikker, effektiv og god beskyttelse som også kunne bruges under fodboldkamp. Vi kontaktede Bandagist Jan Nielsen, der allerede dagen efter kunne tage mål til masken. Det foregik topprofessionel, effektivt og hurtigt med en teknologisk softlaser. To dage efter kunne vi hente og få masken tilpasset, så min søn kunne bruge den til træning om aften. Næse-beskyttelse-masken blev tilpasset min søns ansigt helt perfekt så han trygt kunne spille kamp med sin brækkede næse, og samtidig have et godt udsyn. Masken gav så god beskyttelse og sikkehed, at han kunne spille som han plejer, uden på nogen måde at være hæmmet, bange eller tænke på at passe på næsen. Det var helt fantastisk, min søn er så taknemlig for den effektive og hurtige hjælp han fik hos Jan Nielsen:)
Bill Nielsen
moreThanAYearAgo
Har hofteprotese og har lige besøgt Bandagist Jan Nielsen. Atter Super og hurtig behandling, de kan bare deres kram. Problemerne løse altid med det samme.
Jette Frederiksen
moreThanAYearAgo
Samlet set giver oplevelsen en klar fornemmelse af, at butikken lever af henvisniger, hvor det kommunale betaler. Det er en sløv betjening, der dog virker kompetent, når du endelig kommer dertil. Jeg skulle købe en armstrømpe i standardmål. Den kostede 360 kr. Min størrelse skulle bestilles fra et andet firma. Den var lidt dyrere fik jeg at vide. Ved afhentning kostede den 1212 kr. Det er bare ikke i orden.
responseFromCompany
Kære Jette
Jeg beklager meget din dårlige oplevelse. Vi stræber efter, og lever af, at levere effektive hjælpemidler samt af høj faglig kompetence og god service! Du skal naturligvis kende prisen på hjælpemidlet ved bestillingen. Jeg håber du vil sende mig dine kontaktoplysninger på klinik@bjn.dk, så jeg kan undersøge sagen. Mvh Rikke fra Bandagist Jan Nielsen A/S