Om Bentsen VVS ApS

Dine konkurrenter har brugt denne plads til at beskrive deres virksomhed. Vidste du, at det er gratis at udfylde dine virksomhedsoplysninger på Krak?

Bentsen VVS ApS, Virksomhedsinformation

Officielle oplysninger

Juridisk navn

BENTSEN VVS ApS

Selskabsform

Anpartsselskab

Startdato:

31-01-2001

CVR-nr:

25877624

Selskabskapital

125000

Omsætning

-

NACE-branche

432200 VVS- og blikkenslagerforretninger

Ledelse/Administration

Allan Bentsen

Direktør

Frank Bentsen

Direktør

reviews aboutName

N

Nadia Jørgensen

moreThanAYearAgo

Efter et frygteligt forløb med firmaet modtog jeg en regning på det fulde beløb, hvilket jeg ikke ville acceptere grundet følgende:

1.
Jeg havde en aftale med virksomheden kl. 07.30 på min adresse, for at jeg kunne nå på arbejde. Medarbejderen møder først op kl 8.15.
Jeg kommer meget for sent på arbejde.

2.
Bentsen VVS fakturerede mig en parkeringstakst der var højere end KBH's parkeringspriser.

3.
Jeg har modtaget et tilbud hvor det beskrives at arbejdet tager 5 timer (tilbuddet er baseret på disse arbejdstimer 5*540 kr + moms), arbejdet tog dog kun 3,5 timer.
Jeg syntes det havde været rigtig god service kun at fakturere mig for de timer de faktisk var i min lejlighed. Ellers giver det ingen mening at være timelønnet. Vi havde ikke aftalt en bestemt pris, men derimod en pris baseret på 5 timer.

4.
2 dage efter arbejdet var udført opdager jeg at den opsatte radiator lækkede vand. Jeg tilkalder derfor en ny mand fra firmaet og han kommer relativt hurtigt. Han forsikrer mig om at radiatoren nu er iorden.

Men nej, 4 timer senere må jeg ringe op igen til virksomheden, for radiatoren lækker stadig vand.
Der kommer en tredje mand og fikser problemet - her venter jeg længe og han kommer også for sent ift. det aftalte tidspunkt.
Her er jeg, igen nødt til at tage fri.

5.
Mit gulv har fået en vandskade efter det dårligt udførte arbejde. Jeg har vasket det i hvid sæbe og slebet det - men pletterne består.

Bentsen VVS sender mig en mail og siger at jeg skal betale det beløb jeg finder rimeligt. Dette gør jeg.
Jeg betaler 4995 kr. ud af 6884,5 kr. (for en enkelt radiator...) Grundet alle ovenstående punkter, det skal dog siges at det på ingen måde stiller mig i 0 ift. tabt arbejdsfortjeneste, hvormed at radiatoren er blevet mig langt dyrere.

Herefter vender Bentsen VVS tilbage og syntes mit overførte beløb er dybt urimeligt.
De kommer frem til en reduktion på 50 kr må være rimeligt, da de da godt kan se de måske skulle holde sig til KBH's parkeringstakster.

Jeg er i shock.

Hvis man siger til mig at jeg skal overføre det beløb jeg finder rimeligt, selvom man har læst alle mine kritik punkter og så kun ønsker et forlig på 50 kr?
Så syntes jeg virkelig man kommunikerer dårligt og spilder begge vores tid.

...

Efter mange lange mail diskussioner kommer Bentsen mig i møde ved at ville kompensere for mit ødelagte gulv og parkering.
1. De går med til i at betale mig 800 kr. inkl moms tilbage for mit gulv (hvilket er abnormt lavt for den skade der er sket, det skal afslibes af professionel) og 50 kr. fordi de har været frække med parkeringstakseringen.

Bentsen VVS anerkender på ingen måde at de kommer 3 kvarter for sent, og at de er så inkompetente til deres job at de må rykke ud 2 gange yderligere til min bolig for at gøre arbejdet færdigt.
De anerkender på ingen måde ulempen for mig, der hhv. kommer for sent og skal tage fri fra arbejde, for at de kan rette på deres arbejde.
Og de ønsker på ingen måde at kompensere for dette i regningen selvom det er deres fejl - de mener min tid er ligegyldig og at jeg blot har at vente til de dukker op.

Jeg rykkede Bentsen VVS for et opkald af 3 omgange - men modtog ikke et eneste. Jeg syntes hele kommunikationen har været meget uprofessionel. Jeg har følt mig misforstået, hvormed jeg har bedt om en opringning, dette magter virksomheden ikke.

Jeg ville ønske man havde ringet mig op, sagt undskyld for 3 kvarters forsinkelse og undskyld for manglende faglighed - der gør at man skal ud af 3 omgange, istedet for en enkelt omgang. Og derudover havde det været på sin plads at spørge ind til mit ødelagte gulv.

Jeg finder det tragisk at man ikke anerkender sine fejl og at man ønsker at bibeholde sin løn på 675 kr. i timen når man laver så dårligt et stykke arbejde. Som ødelægger mit gulv og som stiller mig i virkelig dårlige situationer på arbejdet.

Frarådes på det kraftigste.

Dokumentation kan fremvises for alle ovenstående udtalelser.

Kategorier

Søgeord

Søgeord mangler

Alternative nummerformater

4444881344 44 88 134444 881344 448 813