Om Revisionsfirmaet Jan Kristensen, Reg. Rev. ApS

Revisionsfirmaet består af i alt otte medarbejdere med forskellig relevant uddannelse og erfaring.Hos os oplever du fordelene ved det lille revisionsfirma med den personlige kontakt og engagement, hvor der altid er nogen, der tager telefonen og kan hjælpe dig.Vi tilbyder vores kunder regnskabsudarbejdelse, revision, skattemæssig assistance, bogføring, lønadministration samt ikke mindst rådgivning i tilknytning hertil.De kundetyper og brancher, som vores kunder omfatter, spænder bredt.

Om vore ydelser

For kunder, der hovedsaglig er selskaber og selvstændige erhvervsdrivende indenfor handel, liberale erhverv og produktion, udfører vi opgaver inden for hovedområderne:

Regnskabsudarbejdelse

Udarbejdelse af årsrapporter med tilhørende specifikationer og skattemæssige opgørelser, dels til virksomhedens eget brug for overblik over økonomien, og dels til brug overfor bl.a. myndigheder og kreditgivere.

Efter behov udarbejdes også personlige indkomst- og formueopgørelser og perioderegnskaber.

Revision og anden erklæringsafgivelse

For aktie- og anpartsselskaber, der efter lovgivningen skal have deres årsrapport revideret, udfører vi revision. Også for foreninger, fonde mv., udfører vi revision.

For mindre selskaber, der opfylder betingelserne, udfører vi ofte revision som udvidet gennemgang. Der afgives øvrige erklæringer, fx i forbindelse med virksomhedsetablering, omstrukturering, omdannelse, genoptagelse.

Skat

Opgørelse af skattepligtig indkomst samt udarbejdelse af selvangivelser. Optimal skatteplanlægning, herunder anvendelse af virksomhedsordningen/ kapitalafkastordningen for selvstændige erhvervsdrivende.

Beregning af skattemæssige konsekvenser. Assistance med forskudsopgørelser og skatteoverslag til brug for frivillig indbetaling af restskat. Assistance ved besvarelse af henvendelser fra skattemyndighederne og ved skattesager.

Bogføring

Bogføring, herunder assistance med opgørelse og angivelse af moms og lønsumsafgift for virksomheder.

For de fleste virksomheder anvender vi økonomistyringssystemerne Uniconta og E-conomic, men vi har også erfaring med andre systemer. For virksomheder, der selv varetager bogføringen, ydes assistance med hjælp til kontoplaner, afstemninger, indberetninger mv. efter behov.

Lønadministration

Lønadministration, herunder udarbejdelse af lønsedler og indberetning af skat, pension mv. udføres. Her anvender vi lønsystemet Danløn. For virksomheder, der selv varetager lønadministrationen, yder vi rådgivning og assistance efter behov.

Rådgivning

Rådgivning, herunder assistance ved opstart og omstruktureringer.

Skattemæssig og økonomisk rådgivning, herunder rådgivning og assistance ved start af virksomhed, beslutning om virksomhedsform, virksomhedsomdannelse, omstrukturering og rationalisering.

Assistance ved forhandlinger med kreditgivere, skattemyndigheder og andre relevante myndigheder mv.

Revisionsfirmaet Jan Kristensen, Reg. Rev. ApS' valgte links

Ejer du denne virksomhed?

Log ind