gav 80 virksomheder i dette område
Erhvervsfiskeriet er en unik branche, og det er din kutter også. Derfor kræver det noget særligt at tilbyde forsikringer indenfor dette felt: Faglig kundskab, teknisk indsigt og forståelse for de vilkår, fiskeriet udøves under, er blot nogle af de væsentlige faktorer. Fiskernes Forsikring G/S, tilbyder arbejdsskade-, ulykke- samt fartøjsforsikring, og vi står for objektiv rådgivning. Hvis uheld er ude, er vi garant for en loyal og handlekraftig assistance.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Ulykkesforsikringsforbundet for dansk Søfart er et gensidigt forsikringsselskab, der har forsikret personale til søs i mere end 100 år. Vi blev etableret i 1901 med det formål at levere forsikringer til lav pris med høj kompetence inden for det maritime erhverv. UFDS forsikrer rederiernes personale på havet i forbindelse med arbejdsrelaterede ulykker. Rederier, der er medlem af UFDS har indflydelse på drift og økonomi samt får del i overskudsdelingen via lave præmier.