gav 17 virksomheder i dette område
(5)
Hos Pantaenius er vi eksperter i bådforsikringer og forstår derfor de behov, du har som ejer af sejl- eller motorbåde. Vi er der for dig med hjælp og ekspertise fra et netværk med 35.000 kontakter fordelt over hele verden.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.
Vi er kundernes selskab. Vi er et gensidigt selskab, hvor kunderne ejer selskabet. Hver gang vi får en ny kunde, får vi en ny medejer. Vi arbejder ikke for at skaffe afkast til aktionærer. Vi arbejder for kundernes tilfredshed, og derfor får du vores fulde opmærksomhed. Vores værdier har rod i den midt- og vestjyske kultur. Vi holder ord, vi finder fornuftige løsninger og siger tingene, som de er.